Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved

Item number: 41840
4
4
16.76€

excl. shipping cost
to the delivery destination: USA

black/universal
Availability:
in stock
Quantity:

Delivery to USA is not possible.

Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
Axa Pico 30 Steady Automatic LED Front Light - StVZO Approved - black/universal
  • 100 day return period
  • Online since 1998
  • Trusted Shop 4.86 / 5.00

Specifications:


Type: front light (white)
Mount: Twinrod mount
Light Source: 1 x LED
Brightness: 30 lux
Power Source: dynamo hub

Technical Information:


Material: composite
Standing Light: yes (cannot be switched off)
Switch: On / Off / Automatic (sensor)

Approved For:


Street Use in Germany: yes, for bicycles (§67 StVZO)
Check Number: K~~905

Contents:


- 1 x Axa Pico 30 Steady Auto front light
- 1 x AXA Twinrod mount
- incl. connection cable (60 cm)

Models:

in stock 2 to 7 days up to 10 days up to 20 days inform me
  • black/universal
    16.76€

Customer Reviews (4)

4.8

You have questions regarding a product?

+49 2405.450045 +49 2405.450045

Customer Reviews (4)

4.8/5.0
5
3
4
1
3
0
2
0
1
0

Give us your opinion on this product.

by Florian G.  on 03.02.2017
verified purchase
1 of 1 customers found this review helpful.

Sehr helles und bereits bei niedriger Geschwindigkeit brauchbares Licht im Betrieb mit Seitenläuferdynamo. Leider keine Beschreibung dabei, weiß-schwarzes Kabel Erde, schwarzes Kabel + Pol. Die zwei kurzen Kabel mit den Kabelschuhen sind für die Weiterführung zum Rücklicht gedacht (muss man aber nicht benutzen).
Standlicht auch sinnvoll und gut!
Würde es jedem empfehlen von alten Halogenscheinwerfern auf diese umzusteigen! 100 und 1!

Is this review helpful?
by Thorsten B.  on 04.01.2016
verified purchase
1 of 1 customers found this review helpful.

kleiner, kompakter scheinwerfer mit guter Nahfeldausleuchtung,viel Lichtelistung und guter Erkennbarkeit für den entgegenkommende Verkehr.

Is this review helpful?
by Moritz S.  on 10.11.2015
verified purchase

Super Lampe, sehr hell. Alle Kabel für die Installation sind dabei. Einzig eine Anleitung welche Anschlüsse für was sind wäre toll gewesen. Auch online nichts findbar, deswegen ausprobieren!

Is this review helpful?
by Maria W.  on 01.10.2015
verified purchase

die Montage ist sehr einfach und das Licht sehr hell - ich bin gestern das erste mal im Stockdunkeln gefahren und der Weg wurde super ausgeleuchtet ohne den "Gegenverkehr" zu blenden - auch die Standlichtfunktion ist klasse für die kommende, dunkle Jahreszeit - damit wird man auch gesehen, wenn man an der Ampel warten muss. - hervorragendes Preis-Leistungs-Verhältnis! Würde ich mir immer wieder kaufen und auch weiterempfehlen!
Einzige Verbesserung wären vielleicht ein paar Kabelbinder im Lieferumfang, damit man die Zuleitung besser an der Gabel befestigen kann.

Is this review helpful?

Give us your opinion on this product.