MaXalami RoadTube Tubeless Tyre Patch Set

Item number: 59250
2
2
  • 100 day return period
  • Online since 1998
  • Trusted Shop 4.89 / 5.00

The puncture kit for tubeless tyres in a practical package: the RoadTube Patch Set by MaXalami


Even for road tyres or minor damage to MTB tyres, you are well equipped with the RoadTube.
Repair a puncture on your tubeless tyre in seconds without removing the wheel!
You can seal cuts of up to 5 mm without any additional tools. You'll be back on the bike to continue your race in no time.
Just pump and the breakdown is fixed - let's move on!

Technical Information:

Application:
tubeless tyres
Size:
1.5 mm x 5 cm
Other:
flexible, portionable

Features:

  • storage in resealable tube
  • each kit is sufficient for at least 5 breakdowns

Contents:

  • 5 x MaXanossi 1.5 mm x 5 cm
  • 1 x inserting tool

Models:

  • universal/universal, in stock
    9.51€

Customer Reviews (2)

4

Customer Reviews (2)

4.0/5.0
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0

Give us your opinion on this product.

by Thomas R.  on 15.04.2020

Die MaXalami kam bei mir diese Woche das erste Mal zum Einsatz. Super hilfreich, kann ich jeden empfehlen der schlauchlos fährt.

Is this review helpful?
by Tobias J.  on 03.08.2019
verified purchase
1 of 1 customers found this review helpful.

Erscheint mir merkwürdig. Wenn der Schnitt so groß ist das man das Werkzeug durchstechen kann ohne dabei das Loch (deutlich) zu vergrößern - dann wirft man einen Road Reifen wohl eher weg!

In kleinere Schnitte es nur von außen (ohne Durchstechen) hineinzudrücken funktioniert hingegen nicht. Nach nur einer Ausfahrt war das Teil dann wieder ab.
Geholfen hats aber trotzdem weil es der Dichtmilch wohl erstmal vorübergehend genug Ansatzpunkte geschaffen hat sich zu verkleben und das Loch als "nach und nach" ganz zu schließen.

Is this review helpful?

Give us your opinion on this product.