Racktime Abrasion Protection Set for Pannier Racks - black/universal

Racktime Abrasion Protection Set for Pannier Racks

Item number: 66067
3
3
The small, robust tubes protect your coated pannier rack from abrasion caused by bag hooks. Perhaps a little more conspicuous than the protective film from Racktime, but a little more durable.

Manufacturer Number:


79006

Contents:


  • 10 x Racktime abrasion protection tubes

  • 100 day return period
  • Online since 1998
  • Trusted Shop 4.89 / 5.00

Models:

  • black/universal, in stock
    8.65€

Customer Reviews (3)

4.3

Customer Reviews (3)

4.3/5.0
5
1
4
2
3
0
2
0
1
0

Give us your opinion on this product.

by Maurice M. on 03.10.2023
verified purchase
item: black/universal

Passt super, aber man sollte die Info hinzufügen, dass diese Teile von Tubus sind. Ja, Racktime gehört zu Tubus aber die Info, dass es für beides passt wäre sicher nützlich.

Is this review helpful?
by Daniel W. on 06.11.2020
verified purchase
item: black/universal
1 of 1 customers found this review helpful.

Wer einen Racktime Addit aus Alu ...oder ähnliche Träger nutzt, ärgert sich ggf. schnell über dessen Abnutzung - Das der Anbieter RACKTIME diese Hülsen nicht gleich mit den Gepäckträgern zum Lieferumfantg beilegt, ist bedauerlich, da teuer. Hülsen sind geschlitzt, benötigen ggf. noch ein fixieren, welches ich mit extra ISO Band ausgeführt habe.Möglicherweise ist ein TUBUS Stahlträger die bessere Wahl, aber wer an sich mit RACKTIME zufrieden ist, findet hier eine Lösung

Is this review helpful?
by Christian S. on 27.12.2019
verified purchase
item: black/universal
2 of 2 customers found this review helpful.

Viel Geld für ein paar Plastikröllchen, aber sie tun, was sie sollen.

Is this review helpful?

Give us your opinion on this product.