DT Swiss Spoke Head Punch - universal/universal

DT Swiss Spoke Head Punch

Item number: 4456
2
2
The Spoke Head Punch is suitable for spokes from DT Swiss.

Compatibility:

DT Swiss spokes

Features:

  • with concave tip
  • fits all DT-Swiss spoke heads
  • securing the spoke head in the hub flange can be significantly improved

Manufacturer Number:

TTSXXXXNSPHEPS

Contents:

  • 1 x DT Swiss Spoke Head Punch

  • 100 day return period
  • Online since 1998
  • Trusted Shop 4.87 / 5.00

Models:

  • universal/universal, in stock
    21.63€

Customer Reviews (2)

4.5

Customer Reviews (2)

4.5/5.0
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0

Give us your opinion on this product.

by Heino L. on 21.07.2020
verified purchase
item: universal/universal

Wenn man die Speichenköpfe nicht mit diesem oder ähnlichen Werkzeugen in den Nabenflansch eintreibt, muss man nach ein paar hundert Kilomentern noch einmal nachzentrieren. Ich wünsch mir eine Version mit einem schlanken Schaft, damit man auch die Speichenköpfe auf der Innenseite zwischen der ersten Speichenkreuzung senkrecht eintreiben kann.

Is this review helpful?
by Michael E. on 19.01.2006

wenn man ein Laufrad sorgfältig aufbauen will braucht mahn ihn. Er gewährleistet gute Endqualität.

Is this review helpful?

Give us your opinion on this product.