busch+müller Cross Bracket for Secu Lite Rear Light - universal/universal

busch+müller Cross Bracket for Secu Lite Rear Light

Item number: 3909
1
1

Features:

  • enables mounting of the fender rear light Seculite and Seculite Plus on the V-brake brake mount
  • an ingenious and simple solution for the rear light attachment
  • suitable for bikes without fixed fenders/mudguards
  • the rear light gets ground via the frame tube
  • made of stainless steel and therefore rustproof and stable

Manufacturer Number:

246PB

Contents:

  • 1 x busch+müller cross bracket

  • 100 day return period
  • Online since 1998
  • Trusted Shop 4.84 / 5.00

Models:

  • universal/universal, in stock
    1.72€

Customer Reviews (1)

5

Customer Reviews (1)

5.0/5.0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0

Give us your opinion on this product.

by Andreas H. on 11.01.2015

Die Halterung funktioniert auch mit anderen Rücklichtern, z.B. dem B&M Standard-Rücklicht und hält richtig gut. Wenn die Positionierung nicht passt, kann man die Halterung einfach zurecht biegen.
Man sollte bei den Bremsen unbedingt noch die Funktion nach der Montage überprüfen und ggf. eine andere Unterlegscheibe verwenden.
Vorsicht bei kurzen Hinterbauten und großen Füßen, da kann es vorkommen, dass das Rücklicht beim Pedalieren gestreift und beschädigt wird. Da kann der Halter aber nix für. Ich habe gottseidank noch etwas Platz nach hinten...

Is this review helpful?

Give us your opinion on this product.