Zefal Spy Rearview Mirror

Item number: 76689
3
3
Spy Rearview Mirror - black/universal
Spy Rearview Mirror - black/universal
Spy Rearview Mirror - black/universal
  • 100 day return period
  • Online since 1998
  • Trusted Shop 4.89 / 5.00
The Spy rearview mirror by Zefal can be mounted on different spots on your bike. The rubber strap allows for an uncomplicated, tool-free installation on 22 to 60 mm tubes.

Specifications:


Application: City & Touring
Material: Composite material

Features:


- unbreakable, even in case of a fall
- 15 cm2 mirror surface
- can be mounted in different spots
- not tools required for assembly

Manufacturer Number:


4720

Contents:


- 1 x Zefal Spy rearview mirror

Gewicht:

  • black/universal: 25 g

Models:

  • black/universal, in stock
    7.55€

Customer Reviews (3)

4.7

Customer Reviews (3)

4.7/5.0
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0

Give us your opinion on this product.

by Michael D.  on 08.04.2022
verified purchase

Günstig, flexibel einzusetzen und effektiv. Hab ich mittlerweile an allen Bikes.

Is this review helpful?
by Michael J.  on 02.04.2021
verified purchase

Bis jetzt mein bester Rückspiegel. Groß genug für seinen Zweck. Ist bei mir am Barend. Klemmung müsste für kleinere Rohrdurchmesser besser sein. Für 22er muss man mit Isolierband nachhelfen.

Is this review helpful?
by Guenther S.  on 23.08.2020

Ich habe den Spiegel seit 15 Jahren am Commuter.
Seit mir ein E-Bike-Fahrer hinten ins MTB gefahren ist, habe ich auch dort eins montiert.
Mit Doppelklebeband auf das Oberrohr geklebt und durch die Beine hindurch nach hinten schauen, ob Gefahr sich nähert. Einfach genial.

Is this review helpful?

Give us your opinion on this product.